Web sitemizdeki ürünlerin çoğu, üretim hatalarını kapsayan 6 aylık bir garantiye sahiptir. Bir ürünün arıza yapması veya teslimatta arızalı bulunması durumunda, müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçin ve arızayı detaylı bir şekilde belirten resimlerle birlikte en kısa sürede çözüm bulmamızı sağlayın.
Ödeme işlemimizi tamamladıktan sonra, satın alma işleminizle ilgili tüm ana detayları içeren bir e-posta sipariş onayı otomatik olarak gönderilecektir, bunlar arasında bize ulaşmanız gereken herhangi bir durumda elinizin altında tutmanız gereken benzersiz sipariş numaranız bulunur. Bu e-postada siparişinizle ilgili takip bilgileri almayacaksınız - ürünlerinizin depomuzdan gönderilmesinden sonra ayrı bir mesaj alacaksınız.
Tabii ki. Örneğin, siparişinizin ev adresinize gönderilmesini istemiyorsanız, sadece bu ilgili bilgileri ödeme işlemi sırasında girin.
Hemen yardımcı olan Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin ve sorunun altını çıkaralım. Mümkünse sipariş numaranızı hazırda bulundurmanız işimizi daha hızlı ve kolay hale getirir, ancak bulamazsanız endişelenmeyin. Sizin için doğru ürünleri göndermek ve aldığınız ürünlerle ne yapmanız gerektiği konusunda size tavsiyelerde bulunmak için mutlu bir şekilde yardımcı oluruz.
Harika Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin ve orijinal siparişinizde neyin yanlış gittiğini, eksik olan ürünleri ve siparişinizi tamamlamak için ihtiyacınız olan her şeyi gönderelim. İletişime geçerken sipariş numaranızı elinizde bulundurmanız harika olur, ancak endişelenmeyin, eğer yoksa bunu düzeltebiliriz.